سلام
این مقاله یک مقدمه در بحث شناخت فرماسونری داشت که به علت ساپورت نکردن میهن بلاگ در حجم بالا حذف شده است دوستان می توانند به سایت منبع رفته و انجا ضمن گذاشتن نظر مطلب را نیز بخوانند




بسم الله الرحمن الرحیم
نمادهای ماسونی و شیطانی در مقبره شیخ حیدر مشکین شهر


در مشاهده های به عمل آمده پی بردیم که متاسفانه نماد «ستاره شش گوش» در یکی از مهمترین بناهای تاریخی این شهر یعنی «مقبره شیخ حیدر» به کار برده شده است.


کاربرد یک نماد دیگر یهودی و ماسونی نیز در این بنا دیده شده است، اما در این خصوص با توجه به شکل ظاهری و فرسایش های صورت گرفته و عدم دسترسی به طرح اصلی با قاطعیت سخن نگفته ایم هر چند که به آن اشاره کرده ایم.


یکی از اختصاصات مقبره شیخ حیدر از این قرار است: در طرفین درب ورودی دو گل بر دو قطعه سنگ رسوبی کرم رنگ به ابعاد 80 *70 سانتیمتر کنده کاری شده است. دو گل که مرکب از «دو مثلث متوازی الاضلاع» و یک دایره هرمی شکل است. نظیر آن به ترتیب بر سنگ قبرهای هفت تنان کلخوران، درب شرقی بقعه شیخ شهاب الدین اهری، سردر مسجد جامع سراب، که اغلب این بناها اعم از مزار و بقعه و مسجد و مقبره به «ادوار قبل از صفویه» منسوب است.(18)
توجه: به گفته رونالد ویلبر معنایی که از این گلها استنباط می شود این است که در انسان دو روح حاکم است یکی روحی که موجب خوشبختی، بقا، جاودانگی و تعالی انسان است و دیگری همان روح شیطانی می باشد که موجب حرکت و نابودی و گمراهی انسان می شود.(19)


اما بر خلاف گفته ویلبر و همان گونه که در مقدمه ذکر شد در حقیقت این نماد جزء نمادهای الحادی بوده که بر اساس تفکرات الحادی مصر باستان ساخته شده است و نماد تعادل طبیعت بین زن و مرد، طبع سرد و گرم، الهه های ماه و خورشید و.... است و حاصل این تعادل خلقت می باشد در حالی که از نظرگاه اسلام تعادل خود مخلوق خداوند است.


در مورد تاریخ احداث بنای مقبره اختلاف نظر است. رونالد ویلبر معتقد است که این بنا از آثار قرن هفتم و هشتم هجری قمری است و در دوره صفویه معماران آذری به تکمیل و تزئینات کاشیکاری آن همت گماشته اند. می توان اصل بنا را به قبل از عهد صفویه (قرن هفتم و هشتم هجری) نسبت داد. طبق اسناد معتبر، ساخت این بنا به تاریخ 731 ه.ق زمان ابوسعید بهادر خان آخرین ایل خان مغول می رسد. در مورد اسم معمار یا معمارانی که این بنا را کار کرده اند سند معتبری در دست نمی باشد ولی معماران این بنا را «مصری» می دانند.(20)

 http://apocalypse1.persiangig.com/image/image021.jpg
محل قرار گرفتن دو قطعه سنگ رسوبی کرم رنگ که بر روی آن ها نماد ستاره شش پر قرار دارد.


http://apocalypse1.persiangig.com/image/image025.jpg   http://apocalypse1.persiangig.com/image/image023.jpg

قطعه سنگ رسوبی سمت چپ                     قطعه سنگ رسوبی سمت راست

نماد ستاره شش گوش به وضوح در این سنگ ها دیده می شود.


نماد ستاره شش گوش واقع بر روی این قطعه سنگ ها در طرح هندسی زیر که از همان نقش ها به دست آمده است به خوبی قابل تشخیص است.

 http://apocalypse1.persiangig.com/image/image027.jpg


طرح هندسی دو قطعه سنگ کرم رنگ در مقبره شیخ حیدر
ستاره شش گوش به خوبی قابل تشخیص است.


وجود این نقش ها در مقبره شیخ حیدر علاوه بر این که برای ماسون پژوهان و محققین مهدویت موضوعی قابل تأمل است از چشمان تیزبین دانشجویان رشته های مرتبط با بناهای تاریخی نیز دور نمانده و سوال هایی برای برخی از آن ها مطرح شده که با پاسخ های عجیبی از سوی کارشناسان! امر مواجه شده است.


برای نمونه یکی از دانشجویان سوالی بدین شرح از رییس اسبق اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی که اکنون در تهران مشغول به تدریس است پرسیده که پاسخ وی جالب توجه است:


سوال: «آرم های سنگی موجود در ورودی ضلع شمالی بیانگر چیست؟»

پاسخ: «این آرم مشهور به ستاره شش پر و پنج پر[!!!] یا ستاره داوود پیامبر[!!] است ولی چون یهودیان! در سال 1946 به استقلال رسیدند[!!] این آرم را برای پرچم خود انتخاب کردند و از آنجایی که حضرت داوود(ع) پیامبر یهودیان بوده بعضی ها به باور غلط[!!] آن را آرم یهودی ها می خوانند ولی چون به باور ما که پیامبران را برای همه مردم می دانیم این ستاره مختص یهودیان نیست[!!] و نمی توان گفت که شیخ حیدر یهودی بوده[!] بلکه فقط از آرم یکسان استفاده شده است.»


چنان چه ملاحظه می فرمایید حتی شبهه یهودی بودن «شیخ حیدر» نیز و برای دانشجویان مطرح بوده است.


جدا از جالب بودن این پاسخ و توجیه قرار گرفتن این نماد در بنای مذکور، اشتباهات زیادی در آن وجود دارد که به صورت مختصر به آن ها اشاره می کنیم.


ایشان این آرم را همزمان هم ستاره شش پر می داند هم پنج پر!! اما به لحاط منطقی اجتماع نقیضین محال است. هر چند که ستاره پنج پر نیز در بین ماسون ها و شیطان پرستان نماد بافومت یا شیطان است. اما برخلاف گفته این مسوول و چنان چه در مقدمه گفته شد این ستاره هیچ ارتباطی با حضرت داوود و فرزند بزرگوار ایشان حضرت سلیمان(علیهماالسلام) ندارد و ریشه ای مصری و الحادی دارد. هیچ پیامبری از نماد الحادی و کفرآمیز استفاده نکرده است. در ادامه وی قایل به استقلال یهودیان! (و نه صهیونیستها) است و به صورت تلویحی و به احتمال زیاد ناخواسته برای رژیم منحوس صهیونیستی رسمیت قائل شده است. و سپس با این استدلال که این ستاره متعلق به داوود(ع) است و پیامبران متعلق به همه مردم هستند استعمال آن را برای مسلمانان فاقد اشکال می داند. حال به تناقض گویی ایشان که ابتدا حضرت داوود(ع) را پیامبر یهودیان دانسته و سپس وی را متعلق به همه می داند، با دیده اغماض می نگریم. اما دلیلی نمی آورد که چرا از علایم یکسان استفاده شده است؟!


در سطور بعدی دلیل بکار رفتن این نماد را با بررسی تاریخی عصر ایجاد این بنا بیان خواهیم کرد.

این نکته را نیز باید در نظر داشت از آن جایی که یهود خود را قوم برگزیده خداوند می داند و نژادپرستی مذهبی در این قوم بسیار پررنگ است بنابراین اجازه استفاده از نمادهای خود را به هیچ دین و آیینی نمی دهد. بنابراین استفاده از این نماد در یک بنا نشانگر دست داشتن یهودیان در احداث بنا است و اگر به طور مستقیم در احداث بنایی دست نداشته اند حتی الامکان نفوذ خود را در آن عصر با یک یا چند نماد بر روی بناها نشان داده اند.

همان گونه که ملاحظه می فرمایید هیچ توجیهی بر قرار گرفتن این نمادها در این مقبره وجود ندارد. اما این سوال را می توان برای کارشناسان و دانشجویان معماری، باستاشناسی، مرمت و ... مطرح کرد که چه عاملی باعث شده است این نماد الحادی در این بنا و بناهای مشابه عصر به کار برده شود؟
در سطور بعدی به این مطلب نیز اشاره خواهد شد.


وجود این نماد در این بنا ما را به بررسی بیشتر وا داشت و متوجه شدیم که دو ستون مدوری که بر روی این دو قطعه سنگ برافراشته شده است شباهت بسیار عجیبی با ستون های J و B دارد که باز یکی از مهم ترین سمبل های ماسون ها می باشد. حروف B و J نشانه اهداف ماسون ها به مفهوم «تشکل نیرومند، سیاست ازدیاد و تکثیر در سطح جهانی» است. نام این ستون ها «یاکین» و «بوعز» می باشد(21) که با حروف اختصاری بدان ها اشاره شده است. «این ستون ها معمولا در محل ورودی لژها نصب می شود که و مکان آن برابر مفاد تورات مشخص می گردد.»(22) از این ستون ها با عنوان «دروازه» نیز یاد می شود.


ماجرای «دروازه‌ها» نیز جالب است. در مصر باستان در میان ساحران و پس از آن در میان کابالیست‌ها و فراماسونرها، دو ستون دروازه‌ای شکل بر پهنة زمینی شطرنجی (مانند کف‌پوش شطرنجی تمامی لژهای ماسونی) به عنوان دروازة ارتباط با جهان ماورایی ابلیسی شناخته می‌شدند.


 http://apocalypse1.persiangig.com/image/image029.jpg
ستون های مدور موجود در دو طرف ورودی مقبره شیخ حیدرhttp://apocalypse1.persiangig.com/image/image031.jpg 

ستون های J و B و سمبل های ماسونی


بنابر این همان گونه که ملاحظه می شود حداقل دو مورد از نمادهای ماسونی و یهودی در مقبره مذکور دیده می شود.


در بررسی های بعدی کاشف به عمل آمد که دفتر فنی بقعه شیخ حیدر نیز نماد ستاره شش گوش موجود در مقبره را در مهر دفتر حکاکی کرده و مکاتبات مربوط به مقبره نیز با همین مهر صورت می گیرد و شنیده ها حاکی است که از این نماد با عنوان آرم شیخ حیدر! یاد می کنند.


 http://apocalypse1.persiangig.com/image/image033.jpg

مهر دفتر فنی بقعه شیخ حیدر حاوی ستاره شش گوش ماسونی و شیطانی


قضایا به همین جا ختم نمی شود. شنیده ها حاکی از این است که در طرح لمبه کوبی سقف این بنا نیز این نماد پیش بینی شده و هم اکنون در حال ساخت است.


توجه: اما وجود این نمادها به هیچ عنوان به عنوان یهودی یا ماسون بودن شیخ حیدر نیست،  زیرا هنوز تشکیلات ماسونی در ان زمان بوجود نیامده بود و حالت مخفی داشت بلکه سازندگان این بنا که در سطور گذشته به آن ها اشاره شد و احتمال مصری بودن آن ها می رود، اشاعه دهنده این نمادها بوده اند در سطور بعدی زوایای بیشتری از چگونگی جای گرفتن این نماد در بنای مذکور خواهد آمد.


بررسی تاریخی عصر احداث بنای مقبره شیخ حیدر شاهدی دیگر بر صحت مدعا


اما مهم ترین دلیل قرار گرفتن این نمادها در این بنای تاریخی با مراجعه به تاریخ مشخص می شود. این بنا، طبق آن چه که در سطور بالا بدان اشاره شد مربوط به دوره ایلخانان مغول می باشد.


بقدرت رسیدن یهودیان در دوره ایلخانان مغول


پس از انقراض دولت خوارزمشاهیان سرزمین‌های ماوراء النهر، خراسان بزرگ و بخش‌های دیگر ایران به دست مغول افتاد. با ورود هلاکوخان به آذربایجان و با استقرار مغولان در ایران ارتباط آنان بتدریج با مركز اصلی ایل قطع شد و دولتی مستقل در ایران به نام ایلخانان شكل گرفت. اباقاخان و سلطان احمد تكودار جانشینان بعدی هلاکو بودند.


تكودار، برادر اباقاخان، چون اسلام آورد لقب احمد بر خود نهاد.در دورۀ او مساجد و شریعت اسلام رونق گرفت این امر باعث مخالفت بعضی شاهزادگان و امرای بی‌ایمان شد که به طرفداری ارغون برخاسته وی را كشتند.


ارغون پس از تكودار به سلطنت نشست. ابتدا زمام امور را به بوقا كه باعث كامرانی او بود سپرده خاندان صاحب دیوان (جوینی) را از بین برد. اما چون سعدالدوله یهودی در دربار قدرت یافت، بوقا را از میان برداشته خود به وزارت رسید. او شغل‌های مهم دیوانی و فرمانروایی ولایت را به خویشان و نزدیكان خود سپرد به طوری كه كار یهودیان به اوج رسید و مسلمانان را از امور دیوانی منع كرد.(23)


افراد حاضر در دربار ارغون سه دسته بوده اند، مغولان، مسلمانان و یهودیان. اما کم کم این یهودیان و در صدر آنها سعدالدوله بود که توانستند اوضاع دربار را بدست گیرند و به نوعی قدرت مطلق دربار به حساب آیند. ارغون در صدد برآمد تا با همت اقلیت‌های مذهبی و مغولان شمنی و بوداییان پایه‌های حکومتی خود را مستحکم سازد. وی جوینی و پسرانش و چند تن از همکارانش را به قتل رسانید و از این طریق راه را برای حذف عناصر مسلمان از امور مالی و سپردن آن به دست افراد غیر مسلمان آماده کرد. در زمان وی سخت گیری نسبت به مسلمانان به اوج خود رسید و مسلمانان از بسیاری از مناصب مهم دولتی منع شدند و مسلمانان از حمایت مغولان کاملاً محروم شدند و در نتیجه طرد مسلمان از دستگاه‌های حکومتی و دیوان‌های دولتی، عناصر مسیحی و یهودی که در امور مالی سر رشته داشتند وارد دستگاه شدند. یهودیان نیز همانند مسیحیان از استقرار حکومت ایلخانی که هدفش محو اسلام در ایران و مناطق مسلمان نشین بود استقبال کردند و فراهم شدن شرایط برای فعالیت این قوم در زمان ایلخانان به خصوص در زمان ارغون باعث شد یهودیان در شغل‌های دیوانی و امور مالی دولت ایلخانی نفود کرده و به مناصب بالایی دست یافتند.ارغون در دستگاه حکومتی خود از بکارگیری پزشکان و منجمان یهودی دریغ نمی‌کرد و اصولاً یکی از شیوه‌های یهودیان برای ورود به دربار نیز استفاده از همین شغل‌ها بوده است. بر همین منوال بود که سعدالدوله بعنوان طبیب وارد دستگاه ارغون شد. (24)


رشیدالدین فضل ا... همدانی، وزیر دولت غازان خان (1295 تا 1304) و بعضی دیگر از یهودیان را در مقامات دولت های ایلخانی ایران می توان یافت. در همین دوره، از شاهین، شاعر بزرگ یهودی كه تورات را در مثنوی مشهور و معتبر خود به خط عبری و زبان فارسی سروده است، می توان نام برد.(25)


یهودیان‌ مامور دیوان‌ سعی‌ می‌کردند که‌القاب‌ مضاف‌ به‌ الدوله‌ را داشته‌ باشند و این‌ امر برای‌ آن‌ بود که‌ این‌ القاب‌ را به‌ جز مسلمانان‌ کسی‌نمی‌توانست‌ داشته‌ باشد.


گفته‌ شده‌ سعدالدوله‌ با ترغیب‌ ارغون‌ تصمیم‌ داشت‌ خانه‌کعبه‌ را تبدیل‌ به‌ بتخانه‌ کند که‌ بیماری‌ ارغون‌ مجال‌ اجرای‌ این‌ فتنه‌ شوم‌ را به‌ آنان‌ نداد.(26)

در دوره غازان خان و الجایتو اما قضایا به شکل دیگری بود و این مسلمانان و شیعیان بودند که باز در تمامی صحنه ها حضور یافتند.(27)


با مراجعه به کتاب «زرسالاران یهودی و تمدن جدید غرب» به نکته بسیار جالبی رسیدیم. یافته های جدید تصویر مثبت برخی شخصیت های تاریخی را مخدوش می کند، عبدالله شهبازی نویسنده کتاب می گوید:

«اوج اقتدار یهودیان دردستگاه ایلخانان ایران در اواخر قرن سیزدهم میلادی و در دوران حکومت ارغون خان مغول‏است که سعد الدوله یهودی وزیر و همه کاره‏اش بود. کمی بعد، در دوران سلطنت غازان خان یک‏ طبیب یهودی ساکن همدان در دستگاه ایلخانان قدرت یافت و به وزارت رسید که او را با نام‏خواجه رشید الدین فضل الله همدانی می‏شناسیم. در جریان تحقیق، تصویر بسیار مثبتی که درتاریخنگاری ایران از رشید الدین فضل الله ساخته شده فرو ریخت و او را دسیسه گری مشابه ‏سعد الدوله یافتم و متوجه شدم که بسیاری از نکات مثبتی که به وی نسبت داده می‏شود جعلیات صرف و از بیخ و بن دروغ است. مباحث مربوط به نقش یهودیان در دوران ایلخانان ایران ‏از بهترین قسمت‏های کار تحقیقی‏ام است که در جلد دوّم زرسالاران منعکس شده است.»


این نکته را نیز باید در نظر داشته باشیم که عبدالله شهبازی ماسون پژوه مشهور معاصر است هر چند که نگارنده وی را به دلیل موضع گیری های غلط در فتنه اخیر فاقد بصیرت می داند اما پژوهش های وی در خصوص یهود و فراماسونری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


همان گونه که ملاحظه می کنید شواهد تاریخی حاکی از نفوذ بی سابقه یهودیان در عصر ایلخانی است. بنای شیخ حیدر نیز در دوره ایلخانی ساخته شده است. این شواهد کافی است تا بگوییم یهودیان در گنجاندن این نمادها در این بنا دست داشته اند.

نماد مذکور در دوره ایلخانی بسیار رواج داشته است طوری که حتی در گنبد معروف سلطانیه و سکه های ایلخانی نیز حضور دارد. قصد اولجایتو از برپایی این بنا، انتقال پیکر دو امام شیعیان (علی بی ابیطالب و حسین بن علی) از عراق به دشت زیبای سلطانیه بود!!


 http://apocalypse1.persiangig.com/image/image035.jpg
نشان ستاره شش گوش در گنبد سلطانیه دومین بنای عظیم آجری جهان


نکته جالب توجه این است که همان گونه که در شکل زیر ملاحظه می فرمایید در اطراف ستاره شش گوش دایره ای هرمی نظیر همانی که بر روی تخته سنگ های مقبره شیخ حیدر مشاهده کردیم وجود دارد! نقش هندسی دایره تمثیل‌وار شکل نظام کیهانی و عالم هستی را می‌نمایاند و مفهوم حیات در آن نهفته است. بدین ترتیب و با توجه به مطالبی که در باب الحادی بودن نماد مثلث شش گوش بیان شد، ستاره مذکور به همراه دایره هرمی اطراف آن بیانگر تعادل نیروهای موجود در طبیعت و حیات بخشی به موجودات است!!

 http://apocalypse1.persiangig.com/image/image036.jpg
نمونه ای از سكه‌های ایلخانی موجود در موزه مراغه
به ستاره شش پر در مرکز سکه و دایره هرمی اطراف آن توجه فرمایید.


اعتقاد داریم که نوع معماری شهرها و نمادها در زندگی روزمره انسان تأثیر می گذارد. زمانی نه چندان دور، چرچیل، نخست وزیر اسبق انگلستان گفته بود: ما شهرها را می سازیم و شهرها نیز ما را می سازند. در عبارتی ساده، این سخن بدین معناست که، شهرها پرورشگاه طبع و اراده شهرسازانند، این شهرها هستند که در سکوت، اراده معماران و شهرسازان را در تربیت و ساخت جماعت انسان ها به هر نوع و گونه که مطلوب بشناسند، در خود متجلی کرده اند. به عبارت دیگر کافی است بنای شهر را بر مداری استوار کنید که خودجوش و خودکار، در خود و با خود، انسان ها را آن گونه که شما می خواهید، پرورش دهند.


بنابراین معماران می توانند انسان هایی هم افق با ایدئولوژی هایشان بسازند. در همین نزدیکی ها، درست در سرزمینی که ما آن را نماد پیشرفته ترین نوع از حیات تکنولوژیک می دانیم و ساکنان آن را منکر همه گفت و گوهای معنوی، ارتباط با عوالم، سحر و جادو می شناسیم، مردانی پنهان، با آگاهی از همه آن چه در دایره تصور ما هم نمی آید، دست اندرکار حرکتی ظریف و موذیانه اند.


هیچ به تخریب تدریجی معماری و بافت های سنتی شرقی و اسلامی و جایگزین شدن معماری مدرن با اشکال هندسی مدرن اندیشه کرده اید؟


میان اشکال هندسی مقدس، انرژی ها و نیروهای معنوی و روحانی و معماری، رابطه ویژه ای وجود دارد. در هماهنگی میان انسان ها، معماری های خاص و نیروهای معنوی و تقاطع آن ها، انسان ها در زیر بارانی از نیروهای معنوی می بالند و از دسترس نیروهای شرور در امان می مانند و بالعکس، در میان اشکال هندسی نامقدس و تقاطع آن ها با نیروهای شرور شیطانی، انسان ها نه تنها همه نیروهای مثبت و روحانی را از دست می دهند؛ بلکه در رگبار وسوسه ها، الهامات و آزارهای نیروهای اهریمنی، مستعد گناه، اهل گناه، تردید درباره مقدسات، نفی باورها و قبول بندگی شیطان و خدمت به نیروهای اهریمنی می شوند.


طرح احداث مصلی امام خمینی(ره) در مشکین شهر یکی از ضروری ترین و بهترین طرح هایی است که تا بحال مطرح شده است و امید آن می رود که وجود چنین مراکزی باعث افزایش هر چه بیشتر معنویت و عبودیت در شهر بشود، اما باید بر حذر بود که کمترین نماد الحادی و کفرآمیز در این بنا یافت نشود، و گرنه آن چه در مخیله متدینان و دینمداران شهر درباره احداث این بنا می گذرد بتمام و کمال محقق نخواهد شد.


حجم های هرمی، ستاره شش گوش و چشمی در میانه یک مثلث، در زمره قوی ترین علامات شیطان پرستی هستند که در کنار بسیاری از اعمال و مناسک ماسونی و شیطان پرستی، جاذب نیروهای شرور شیطانی و غلبه آن ها بر حالات و احوال مردم می شوند.


برج های تجاری مکه (ابراج البیت)، که در واقع باید «شاخ های شیطان» خوانده شوند و در حالی که سرشار از نمادهای ماسونی هستند، بنای کعبه را به محاصره گرفته اند، کار لرد فاستر، معمار و ماسون نامدار است.


باید پرسید چرا این برج ها را مشرف بر اماکن مذهبی مسلمانان ساخته اند؟ چرا مسجد الحرام، چرا مشهد امام رضا(ع)، چرا بر فراز شهر زیارتی شیراز؟ چرا مصلای بزرگ تهران و چرا بر بلندای حرم امام خمینی(ره)، چرا مشرف بر مسجد جامع ارومیه، و صدها چرای بی پاسخ دیگر در این شهرهای بزرگ و بی دروازه ...؟!(28)


خوشبختانه هیچ بنای شیطانی مشرف بر مصلای امام خمینی(ره) در مشکین شهر وجود ندارد اما شوربختانه یکی از نمادهای قوی شیطانی و ماسونی در داخل مصلا وجود دارد و قرار است حتی بر سقف مقبره نیز کار شود و احتمالا باید منتظر استعمال آن در دیگر اماکن در دست ساخت بود.


اگر تاکنون به دلیل گنجانده شدن این نمادها در مقبره پی برده ایم جای سوال است که استفاده مجدد از این نماد در مکاتبات اداری و سقف بنا به چه معناست؟ آیا مسوولین امر و متولیان امور مذهبی شهر در مقابل اشاعه این نمادهای کفرآمیز و الحادی نباید واکنشی از خود نشان دهند؟


اکنون که ارتباط این نمادها به یهودیت و فراماسونری مشخص شد جا دارد از مسوولین امر و دست اندرکاران طرح مرمت این بنا و احداث مصلی بزرگ اطراف این بنا درخواست نماییم تا اگر نمی توان این نقوش را به جهت تاریخی بودن بنا از میان برد حداقل از اشاعه نمادهای مذکور در مهرها و بناهای جدیدی که در دست احداث است خودداری کنند.


این نمادها به دلایلی که در مطالب قبلی ذکر شد کاملاً شیطانی و ماسونی و نفوذ یهودیان در ساخت آن مسجل است. اما طراحان عصر ما باید از تقلید خودداری کنند.
طراحان مصلی در طراحی مهر و لمبه کوبی سقف بنا از خود ذره ای استعداد و نوآوری نشان نداده اند و فقط و فقط تقلید کرده اند . . .

اما تقلید از چه چیزی؟

تقلید از معماری ضد دین و این یعنی خیانت . . .
حتی اگر این تقلید به سفارش کارفرما بوده باشد .

در شیطانی و ماسونی بودن مواردی که تا الآن گفتیم ذره ای شک وجود ندارد. ما بدنبال برچسب زدن به هیچ سازمان، گروه یا شخصی نیستیم. فقط و فقط در راه آگاهی رسانی قدم برمی داریم. میخواهیم بگوییم :


آقایان معمار! اصالت را در معماری از یاد نبرید ! اگر تقلید می کنید حداقل با آگاهی  . . .

آقایان گرافیست ! شما هم  . . .
آقایان هموطن ! شما هم  . . .
در غیر این صورت

گر سنگ از این حدیث بنالد عجب مدار


پی نوشت ها:

1. http://www.freemasson.persianblog.com

2.

Conspirators Hierarchy, the History of the Committee of 300 (E-Book), Dr. John Coleman, 1991,   (Page 54)

3. http://www.mouood.org/content/view/2595/2

4. سایت موعود/ مقالات/ فراماسونری/ ماسون ها و مصر باستان

5. همان.

6. همان.

7.

http://www.radioliberty.com/symbolsandtheirmeaning.html

و http://www.theosophical.org/resources/leaflets/emblem/index.php

و http://www.members.tripod.com/~ru_bold/occult_practices.html

8. http://www.freemasonarywatch.org/obelisks_freemasonary.html

و

 Global Freemasonry (E-Book), Hauran Yahya, Global Publishing, 2005, (Pages 96-98)

9. سایت موعود/ مقالات/ فراماسونری/ ماسون ها و مصر باستان

و http://www.freemasonarywatch.org/sixpointedstar.html

10. سایت موعود/ مقالات/ فراماسونری/ ماسون ها و مصر باستان

11. همان.

12.

 Web of Darkness (E-Book), Sean Sellars, Victory House Publishers, 1999, (Page 51)

13.

http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/13_33_freemason_sig.htm

14. http://www.biblebelievers.org.au/masonic3.htm

و http://www.gospelgrace.com/nwo_un/greatseal.htm

و http://nobeliefs.com/pagan.htm

15. مبانی فراماسونری، گروه تحقیقاتی علمی ترکیه، ترجمه جعفر سعیدی، انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، چاپ چهارم، صص 140ـ139.

16. همان.

17. http://www.irden.com/fun/tour/detail.php?ID=59841

18. همان

19. همان

20. مبانی فراماسونری، گروه تحقیقاتی علمی ترکیه، ترجمه جعفر سعیدی، انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، چاپ چهارم، ص 136

21. همان.

22. همان.

23. http://www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=27176

24. http://www.ebtekarnews.com/Ebtekar/News.aspx?NID=66906

25. http://www.iraneconomics.net/fa/articles.asp?id=1428

26. http://guilan-e-ma.ir/?p=630

27. http://www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=27176

28. ماهنامه موعود، شماره 114


با تشکر :
صفر حبیبی ـ ابراهیم كریمی 

شهریور 1389


منبع : آخرالزمان

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 23 شهریور 1389    | توسط: میلاد    | طبقه بندی: فراما سونری و سازمانهای زیر زمینی،     |
نظرات()